HAZMAN vs FOOD ( Nasi Kerabu + Kuetiow Goreng + Maggi Goreng )

Semalam adalah cuti umum sempena HARI PERTABALAN Yang Dipertuan Agong

dan saya bekerja seperti biasa ( maklum laa… keje syif kan ) . Cuma ianya tidaklah

sesibuk hari biasa…

pertabalan agong 11 april 2012 HAZMAN vs FOOD ( Nasi Kerabu + Kuetiow Goreng + Maggi Goreng )

sumber

Dan untuk meneruskan episod HAZMAN vs FOOD kali nie saya singgah untuk beli

makanan yang dicadangkan PEMINAT NAJWA LATIF sebabnya ianya mudah didapati

di pasar malam….

DSC 01011 HAZMAN vs FOOD ( Nasi Kerabu + Kuetiow Goreng + Maggi Goreng )

Sebab PEMINAT NAJWA LATIF nie orang pantai timur dia suruh saya makan nasi

kerabu + SOLOK LADA ….. saya up lagi tambah AYAM PERCIK….

DSC 01001 HAZMAN vs FOOD ( Nasi Kerabu + Kuetiow Goreng + Maggi Goreng )

Kalau ikutkan selera saya…. saya lebih suka makan nasi kerabu nie dengan DAGING

BAKAR….ditambah bersama BUDU EXTRA…. hehehehe

DSC 00981 HAZMAN vs FOOD ( Nasi Kerabu + Kuetiow Goreng + Maggi Goreng )

Akan tetapi tengok gambar di atas… Rasa nak ratah-ratah je ayam tu sekarang jugak….

Terus ada simbol – I LOVE FOOD kannnn…

DSC 00951 HAZMAN vs FOOD ( Nasi Kerabu + Kuetiow Goreng + Maggi Goreng )

Dah settle makan NASI KERABU AYAM PERCIK + SOLOK LADA tu…. saya teruskan

makan tiga bungkus nie pulak….

DSC 0103 HAZMAN vs FOOD ( Nasi Kerabu + Kuetiow Goreng + Maggi Goreng )

Kuetiow goreng ( my favourite ) nie saya beli sebungkus jeee…. siap dimakan tak

sampai LIMA MINIT….

DSC 0104 HAZMAN vs FOOD ( Nasi Kerabu + Kuetiow Goreng + Maggi Goreng )

Lastly saya makan MAGGI GORENG DUA BUNGKUS….. Sedap jugak la rasanya kalau

yang pasar malam nie…. sebab biasa makan yang kat kedai mamak….beza betul

rasanya….

Dan semua makanan nie saya dapat habiskan tak sampai masa SETENGAH JAM….

Itupun minum air mineral je untuk penghilang dahaga….. sebab terlupa nak beli air

TEH BUNGA kegemaran saya….

 

p/s : Sekarang tengah KETAGIH tengok citer MAN vs FOOD kat ASTRO TRAVEL AND

LIVING ( 707 )

232 total views, 1 views today

Comments

  1. says

    kalau ikan vs ayam , sy mmg suka ikan. daging sy kurang makan sbb ia menyebabkan sakit gigi. lain la daging tak liat.

    solok lada tu mmg kene ada. telur masin takde ek?cam tak sedap je telur masin takde. budu tu mesti la kene ada. kalau tak cukup, kat umah sy ada sedozen.

    Banyak nye makan sampai nasi kerabu + 3 bungkus tu….ya Allah. byk nye. kalau sy nak abiskan nasi kerabu tu pon susah, inikan lg 3 bungkus tu,,masyaAllah.
    afasz´s last blog post ..Wordless Wednesday : Ketagih Facebook

  2. says

    Tolonglah jgn letak gambar yg menggoda iman nurul.. hehehehe.. kecur air liur ni..

    Nasi kerabu tu sgt2 menarik minat nurul.. dah lama x mkn nasi kerabu.. :(

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam