HAZMAN vs FOOD ( 3 KFC POKKITS + Nasi Goreng USA FLMC )

Rasanya…

Mungkin ramai kot yang dah perasan KFC dah keluarkan satu menu di semua cawangan restoran di seluruh MALAYSIA…. iaitu KFC POKKITS

DSC 0447 HAZMAN vs FOOD ( 3 KFC POKKITS + Nasi Goreng USA FLMC )

Dengan rasa teruja untuk mencuba menu baru keluaran KFC nie… terus saya beli TIGA KFC POKKITS sebab dah tahu saiznya yang agak kecil kan…. Ianya dibeli petang sabtu minggu lepas setelah menonton filem AKU ADA , KAU ADA di pawagam kat PLAZA METRO KAJANG….Owhh….NESCAFE LATTE tu dibeli berasingan yea…

DSC 0453 HAZMAN vs FOOD ( 3 KFC POKKITS + Nasi Goreng USA FLMC )

Yess… memang kecik je pun KFC POKKITS dan anda semua boleh lihat saiz dia nie tak sampai pun tapak tangan saya ….

DSC 0451 HAZMAN vs FOOD ( 3 KFC POKKITS + Nasi Goreng USA FLMC )

Inilah lebih kurang keratan rentas isi KFC POKKITS yang saya beli tue…. mengikut info ianya diletakkan KEJU CHEDDAR dan MONTEREY JACK ( Hirisan halus tu mula-mula saya ingatkan nasi ) yang diperkayakan dengan sos nanas-mangga…. Cuma pada selera saya kombinasi dua tu tidak kena pada tekak saya… Harap MAAF….Tapi bagi saya terpulang la pada anda kan…. SELERA MAKAN KITA MUNGKIN BERBEZA !!!

DSC 0440 HAZMAN vs FOOD ( 3 KFC POKKITS + Nasi Goreng USA FLMC )

Dan settle makan TIGA KFC POKKITS tu… perut masih lagi belum kenyang…. so saya singgah di kedai makan baru di taman rumah saya… terus saya order air mangga untuk menghilangkan dahaga….

DSC 0442 HAZMAN vs FOOD ( 3 KFC POKKITS + Nasi Goreng USA FLMC )

Lepas tu saya pesan NASI GORENG USA FLMC …. Memang best la sebab portionnya agak besar skit selain rasanya yang agak berbeza ( sedap ) berbanding kedai masakan thai yang lain….Mungkin sebab ada hirisan tomato dalam kuah daging tue….

 

p/s : Dah lama tak makan SATU BUCKET KFC …. saper nak sponsor ?

904 total views, 1 views today

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam