JOM TENGOK PE3 – Filem AKSI KOMEDI TERHEBAT 2012

Poster filem PE3 – Bapak Segala Gangster

Rasanya kita dah lama gak tak tengok filem lakonan dari pelakon hebat negara

kita – FARID KAMIL… kini dengan filem terbaru beliau ( skrip dan arahan ) filem PE3

yang akan ditayangkan pada 18 oktober 2012 nanti

Foto: Masa shoot Per3. http://instagr.am/p/QggzMLQh6h/

Untuk pengetahuan anda filem PE3 adalah filem ketiga arahan beliau….Cer tengok gaya

beliau semasa set shooting …sempoi je kan…

Fyza Kadir – adalah heroin untuk filem nie…. nice….

Lebih menarik lagi dengan PENAMPILAN ISTIMEWA Mejak ( K ) David Teo

Foto: Ini macam bro..! PER3 http://instagr.am/p/QhKFnNQh6C/

Sipnosis filem PE3

– PE3 yang mengisahkan tentang kumpulan rompakan berprofil tinggi yang diketuai oleh Megat (lakonan Farid Kamil). Kemasukan Fumi (Kamal Adli) melancarkan setiap rompakan yang dirancang dan kumpulan tu sentiasa terlepas dari pihak berkuasa. Mereka merompak kereta mewah, bahan-bahan alatan komputer, wang tunai dan sebagainya. Adakah kumpulan ni berjaya meloloskan diri atau sebaliknya? Nak tengok betapa liciknya Megat dan kuncu-kuncunya?

 

Trailer filem PE3 – skrip dan arahan FARID KAMIL

So tandakan kalendar anda pada 18 oktober 2012 nanti untuk menyaksikan filem PE3

KREDIT GAMBAR METROWEALTH PICTURES dan FACEBOOK FARID KAMIL

642 total views, 1 views today

Comments

    • hazman says

      Boni : Rasanya filem nie boleh buat kita enjoy kalau ikut trailer laa… dan filem dia sebelum nie pun semuanya bagus kan

    • hazman says

      Nurul : Tu la pasal kan… kat malaysia nie citer lasak ke … lawan ke… aksi ke… tambah unsur komedi ramai orang suka dan nak tengok….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam