CHE LAH – PILIHAN UTAMA JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

545700 446953265354839 431318886 n CHE LAH   PILIHAN UTAMA JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

Saya akui sendiri….

Memang agak jarang nak menonton setiap episod MASTERCHEF MALAYSIA MUSIM 2

mungkin sebab lebih teruja untuk DOWNLOAD LINK EPISOD ADAM DAN HAWA yang

kini telah memasuki episod yang ke 34

Namun begitu….

308272 448365101880322 1956559660 n CHE LAH   PILIHAN UTAMA JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

Kehadiran wanita ini – CHE LAH gadis cantik dan matang telah membuatkan saya

bertambah minat untuk menonton setiap episod MASTERCHEF MALAYSIA 2

tanpa banyak berfikir panjang…

552409 453085051408327 1332631553 n CHE LAH   PILIHAN UTAMA JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

Siap bersemangat salin resepi masakan CHE LAH MASTERCHEF MALAYSIA 2 lagi nie

tau…. Cuma entah bila nak cuba tu tak la kan….Dapur kat rumah pun dah lama tak

berasap… ( asyik beli makan kedai ) jee….

384345 448480325202133 1299629310 n CHE LAH   PILIHAN UTAMA JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

420920 453617371355095 142205390 n CHE LAH   PILIHAN UTAMA JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

523663 452754724774693 28730095 n CHE LAH   PILIHAN UTAMA JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

Walaupun ada orang yang mengatakan CHE LAH MASTERCHEF nie mempunyai

karektor yang macam DIVA dan kekadang macam over tapi sebenarnya dialah

antara peserta yang menjadi DAYA PENARIK orang untuk menonton setiap

episod sepertimana AZWAN ALI dalam MASTERCHEF SELEBRITI tempohari….

BIODATA CHE LAH MASTERCHEF 

Che Lah

 CHE LAH   PILIHAN UTAMA JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

Che’ Lah, bukan sahaja cantik dan pandai bergaya. Ibu kepada empat orang anak ini merupakan seorang kontraktor dan penasihat kecantikan di salun kecantikan yang dijalankan di rumahnya sendiri. Bagi Che’ Lah, usia tidak menjadi penghalang untuk masih aktif bekerja dan pada masa yang sama masih kelihatan cantik dan anggun.

Selalu disalahertikan kerana penampilannya yang cantik, Che’ Lah ingin membuktikan pada orang ramai yang orang cantik sepertinya mampu menghasilkan hidangan bertaraf lima bintang.

Pemilik nama sebenar Kasilah binti Paeng ini seorang yang berfikiran terbuka dan positif. Dia tidak kisah dengan mata-mata kasar yang memperkecilkan kebolehannya kerana dia tidak akan membenarkan krtikan pedas menjatuhkan semangatnya.

Che Lah yakin dengan pakej yang dimilikinya, dia mampu memberikan saingan yang sengit kepada peserta lain di dalam Masterchef Malaysia Musim kedua.

 

708 total views, 2 views today

Comments

  1. says

    apa yg pasti, masterchef kali ni, byk yg cun cun masuk… suka tgk yg cun cun. hehe~

    lg satu fasz suka bile si atiqa tu dah terkeluar . dia tulis pekerjaan dia “bekas pramugari” – perlu ke tulis kite ni keje apa dulu, ptt tulis la kite keje apa skrang.. nampak mcm dia nak menunjuk2 plak apa pekerjaan dia before ni. & dia agak belagak la dlm masterchef.. fuhhhh..alamak dah mengata org plak kat sini :D
    afasz´s last blog post ..Saman pertama dari kereta ku

    • hazman says

      Faz : nampak betul menghayati masterchef nie yea….hahhaha… Anyway peserta tu pun lebih outspoken apabila berkata-kata

  2. says

    sy suka tgk ilaika , tp dia dah terkeluar la plak…

    azney pon cun n nampak lembut je org nye..

    nina plak sy tgk dia perwatakan lembut juga.. ala hai… awet muda lak tu. cun

    nora pon cun gak…. etiqa pon cun macam pelakon utama halimah jongang tu :D
    afasz´s last blog post ..Saman pertama dari kereta ku

Trackbacks

  1. [...] Walau sesiapapun yang menang pada malam nie…. CHE LAH MASTERCHEF  [...]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam