Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

Semalam ….

Telah dilancarkan secara rasmi JERSI pasukan bolasepak kelantan terbaharu bagi

musim 2013/2014… Serta senarai penaja rasmi bagi pasukan yang digelar THE RED

WARRRIOR itu…..

Jom kita tengok koleksi JERSI BOLASEPAK KELANTAN 2013 …..

483284 191889370950609 907085269 n Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

Jersi HOME , AWAY dan ketiga…..

148917 551952764816227 1411626833 n Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

Menariknya….jersi bolasepak kelantan nie dibuat dari material original KELAS A dan siap

ada kotak lagi tu…. gempak siot….

574856 551951134816390 878002048 n Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

Selain Apek….  PIYA ( Badrol Razi ) dan Indra Putra adalah pemain kesukaan saya juga….

582414 516604801693699 377782858 n Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

196822 516607978360048 2076655372 n Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

Bijak kan ‘PERUNDING MOTIVASI’ – Azizan Osman jadi penaja PREMIUM pasukan bolasepak

kelantan 2013 – Gambar Petratos

550764 516610741693105 1337190981 n Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

T SHIR dan baju hujan pun ada tu….

407942 516628005024712 1045830377 n Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

Nampak SMART kan blazer untuk majlis rasmi nie….

Kalau tak silap AHAD nie ada majlis perjumpaan dengan penyokong bolasepak kelantan

di DATARAN NILAI….. Di mana konvoi akan bermula pada pukul 11.30 pagi dan kalau

menang IALA SUMBANGSIH pada tahun nie akan turut dibawakan bersama ketika majlis itu

nanti…

So inilah peluang peminat pasukan THE RED WARRIOR untuk jumpa pemain kesayangan

secara dekat dan in person…..

 

p/s : Tahun depan cadang nak letak HAZMANFADZIL.COM kat team bolasepak PERAK…..

1,842 total views, 4 views today

Comments

    • hazman says

      Wanita Mutalib : apex nie sebab sumer orang kenal kan… cer tanya PIYA… peminat bola je tahu kan… hik3x

    • hazman says

      Faz : biasalah diorang nak peragakan barangan / jersi untuk promosi….kenalah catwalk dan pose dengan muka confident

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam