Jersi Original Pasukan Bolasepak KELANTAN Musim 2013/2014

Semalam ….

Telah dilancarkan secara rasmi JERSI pasukan bolasepak kelantan terbaharu bagi

musim 2013/2014… Serta senarai penaja rasmi bagi pasukan yang digelar THE RED

WARRRIOR itu…..

Jom kita tengok koleksi JERSI BOLASEPAK KELANTAN 2013 …..

Foto

Jersi HOME , AWAY dan ketiga…..

Gambar: Set Jersi Original Kelantan untuk musim 2013Foto : Wan Ahmad Jauzi

Menariknya….jersi bolasepak kelantan nie dibuat dari material original KELAS A dan siap

ada kotak lagi tu…. gempak siot….

Gambar: Jersi Kelantan untuk musim 2013 telah dilancarkan pada hari ini di KTC Kota Bharu.Foto : Wan Ahmad Jauzi

Selain Apek….  PIYA ( Badrol Razi ) dan Indra Putra adalah pemain kesukaan saya juga….

Gambar: Bare beso jadi model doh ni...Selamat Pengantin Baru Apex

pemain import pasukan bolasepak kelantan

Bijak kan ‘PERUNDING MOTIVASI’ – Azizan Osman jadi penaja PREMIUM pasukan bolasepak

kelantan 2013 – Gambar Petratos

Gambar: Selamat dari uje...cap Warriors jugok...

T SHIR dan baju hujan pun ada tu….

majis perasmian barangan rasmi pasukan kelantan

Nampak SMART kan blazer untuk majlis rasmi nie….

Kalau tak silap AHAD nie ada majlis perjumpaan dengan penyokong bolasepak kelantan

di DATARAN NILAI….. Di mana konvoi akan bermula pada pukul 11.30 pagi dan kalau

menang IALA SUMBANGSIH pada tahun nie akan turut dibawakan bersama ketika majlis itu

nanti…

So inilah peluang peminat pasukan THE RED WARRIOR untuk jumpa pemain kesayangan

secara dekat dan in person…..

 

p/s : Tahun depan cadang nak letak HAZMANFADZIL.COM kat team bolasepak PERAK…..

2,299 total views, 1 views today

Comments

    • hazman says

      Wanita Mutalib : apex nie sebab sumer orang kenal kan… cer tanya PIYA… peminat bola je tahu kan… hik3x

    • hazman says

      Faz : biasalah diorang nak peragakan barangan / jersi untuk promosi….kenalah catwalk dan pose dengan muka confident

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam