HAZMAN vs FOOD – TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil

DSC 5986 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil

Semasa berkunjung ke KARNIVAL JOM HEBOH tempohari saya menjangkakan cuaca

panas namun pada hari itu hujan renyai-renyai di waktu awal tengahari.Ini secara

tidak langsung memberikan peluang peniaga PAYUNG WARNA WARNI menambah

pendapatan mereka di mana ramai yang mula membeli payung RM10 ni.Saya dan

adik perempuan saya cari tempat berteduh …..

DSC 5988 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil

Dan kami mengambil keputusan untuk masuk di Restoran TAT NASI AYAM yang

dikatakan sedap di kalangan rakan blogger yang telah mencubanya.Rasanya restoran

macam baru bukak je cawangan di Stadium Bukit Jalil nie….

DSC 5991 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil DSC 5992 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil DSC 5994 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil

Ini adalah suasana dan susun atur dalam Restoran TAT NASI AYAM nie …. Boleh

dikatakan luas juga dan sekali imbas saya rasakan ianya boleh memuatkan lebih kurang

100 orang pelanggan dalam satu-satu masa

DSC 5993 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil

Bagi memudahkan urusan jual beli …. Restoran TAT NASI AYAM telah memperkenalkan

set COMBO MEAL 1 ( Nasi ayam + air gelas ) set COMBO MEAL 2 ( Nasi Ayam + jus botol )

Untuk minuman diorang nak sediakan banyak-banyak seperti gambar di atas – dah

macam jual air kat kantin sekolah pulak kan…

DSC 5989 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil DSC 5990 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil

Melihatkan harga di antara COMBO 1 dan COMBO 2 adalah RM10 : RM11 maka saya

beli yang yang ada air jus dalam botol nie…. Seringgit je beza kan dan terus membuka

bekas nasi ayam tu.Pandangan pertama ayam nie rasa biasa je la cuma nasi ayam

tu memang sedap dan menjadi watak utama tarikan pelanggan.Tindakan bijak juga

dengan penyediaan dalam bekas plastik nie selain pekerja tak payah nak bersihkan

saya yakin mesti ada pelanggan nak bawak pulang bekas nie sebab boleh guna untuk

bekal pergi ofis…. Betul tak ?

UQASHA SENROSE ASK 2013 HAZMAN vs FOOD   TAT NASI AYAM Stadium Bukit Jalil

-Gambar Hiasan-

1,669 total views, 1 views today

Comments

    • hazman says

      ietams : macam tu la tapi nasib baiklah nasi dia tu kategori sedap…. harga set nasi je RM8 ,,,, memang harga stadium bukit – kalau burger BODOH pun RM3… hohoho

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam