Nasi goreng LAYAR IMPIAN




Kepada anda yang biasa makan di kedai makan atau restoran tom yam anda

akan dapati menunya boleh dikatakan lebih kurang sama sahaja kan….Tak

kiranya di negeri mana-mana di Malaysia nie kebiasaannya takde beza ….

Betul tak ?

Di samping itu … mereka juga ada semacam menu istimewa atau signatures dish

mereka sendiri…Dan minggu lepas saya ada la singgah kat satu kedai makan

LAYAR IMPIAN namanya…. so budak yang amik order tu suruh saya cuba nasi

goreng LAYAR IMPIAN diorang ……

DSC 0650 Nasi goreng LAYAR IMPIAN

Kali nie saya cuba minum air belimbing pula….

DSC 0652 Nasi goreng LAYAR IMPIAN

Yeahh… inilah rupanya nasi goreng layar impian…..rupa-rupanya ia adalah gabungan

NASI GORENG PATAYA dan ayam masak merah dalam satu hidangan….

DSC 0654 Nasi goreng LAYAR IMPIAN

Nasi pattaya nie memang banyak isi di dalamnya…. ada udang , ayam dan daging

bersama dengan mixx veggies…

DSC 0655 Nasi goreng LAYAR IMPIAN

Isi ayam masak merah dia pulak besar-besar la kepingan dagingnya…. dan sedikit

hirisan kobis sebagai hiasan….hehehehe

DSC 0657 Nasi goreng LAYAR IMPIAN

Dan untuk menambahkan selera dan berat badan saya order lagi TELUR BUNGKUS -

menu kegemaran saya kalau makan di kedai tomyam…..hohoho

 

p/s : Lepas makan semua nie….mata cepat je rasa nak tido ..ZZZZzzzzz

77 total views, no views today