HAZMAN vs FOOD ( 6 KETUL NUGGET CELOP GORENG TEPUNG )

63161 511065635571081 1217727623 n HAZMAN vs FOOD ( 6 KETUL NUGGET CELOP GORENG TEPUNG )

Kelmarin….

Selera saya masih tidak lagi mahu makan nasi untuk menu makan malam….

kalau roti naan tu macam dah biasa la pulak…. Lantas terfikir pulak nak makan

yang simple je…. So pergi kedai makan dekat taman rumah terus mintak

NUGGET ( western la kononnya ) – macam budak-budak ada la kot… icon wink HAZMAN vs FOOD ( 6 KETUL NUGGET CELOP GORENG TEPUNG )

182560 511065605571084 1428398684 n HAZMAN vs FOOD ( 6 KETUL NUGGET CELOP GORENG TEPUNG )

Actually biasa jugak tengok orang order NUGGET GORENG nie kat mana-mana kedai

makan…. cuma yang saya pesan nie siap ada daun salad la pulak….first time la saya

nampak kan….

384279 511065568904421 327160543 n HAZMAN vs FOOD ( 6 KETUL NUGGET CELOP GORENG TEPUNG )

Namun begitu …. hasrat untuk mengenyangkan perut dengan makan NUGGET GORENG

sebanyak 6 ketul nie tidak kesampaian apabila masih lagi rasa lapar….Aduyai….

602617 511065755571069 1312106152 n HAZMAN vs FOOD ( 6 KETUL NUGGET CELOP GORENG TEPUNG )

Untuk melegakan perasaan lapar saya minum dulu KOPI JANDA ( catchy kan nama )

bagi menghangatkan sedikit badan nie….

254351 511065712237740 668207734 n HAZMAN vs FOOD ( 6 KETUL NUGGET CELOP GORENG TEPUNG )

Akhirnya….

Saya tewas juga dalam niat nak kawal pemakan di waktu makan malam…..huhuhuhu

431645 511065738904404 712873817 n HAZMAN vs FOOD ( 6 KETUL NUGGET CELOP GORENG TEPUNG )

Makan jugak satu set CHICKEN CHOP bagi menutup segala rasa lapar….. hahahha dan

lepas tu confirm la kenyang sampai tertidur depan TV akibat kekenyangan

 

p/s : Suka makan nugget goreng celop dengan telur….. nice tau…

526 total views, 1 views today